Det finns några bloggar jag läser varje dag. Och två utav dem är Bellas blogg samt Elins blogg. Det som är så intressant är att jag känner sån lycka då jag läser dessa kvinnors inlägg. De är båda så hiskeligt duktiga på det de gör. De brinner båda två från hjärtat med vad de skapar. De är starka kvinnor, och jag ser så upp till dem! Önskar att jag hade ens lite utav den självsäkerhet de står på! 

Men något som är så tråkigt, det är Bellas kommentarer från läsare. Hur orkar människor skriva så jäkla fult och kränkande? Hon är ju van skriver hon, MEN oberoende van eller inte så måste det ju vara sjukt tungt att orka se!! Det ger mig hatkänslor då jag läser allt fult! Känner sån vrede och skulle vilja komma igenom skärmen och banna skitstövlarna!!!

Bilderna har definitivt inget med inlägget att göra🙊