Haha😂 Eftersom allt jämt är så härligt angående årstiden så tänkte jag bjussa på lite hat. Både jag och Winston angstar för vissa grejer.

Getingar!!! Jag HATAR dem! Jag är livrädd för dem och dom förföljer mig som magneter!

piss/arbetsmyror!! Här är det Winston som hatar. Han frågade mig om myrorna vaknar till våren. Jag svarade att japp. Då skulle han stanna inne hela sommaren.

-Mopeder!!! Varför är var och varannan jäkla mopo utan ljuddämpare här i Karis?!?!? Poliser, gör något! Jag får på riktigt fel i kotten av oljudet. 

Spindlar!!! Ryser av bara tanken!😮

– Ormar!! Det är aldrig en trevlig syn i mina ögon.

– Indianhettan!! Jag gillar inte då luften står still och man svettas av att bara leva. Jag lider utav det

Nåjaaa här var det lite pissig info om vad jag inte diggar 🤣

Denba bild passar in på skite, för it e de vakert i 🙈