Det är inte så enkelt att släppa taget och bara göra det man älskar.  Jag har alltid haft en dröm om att våga sjunga offentligt, men är alldeles för rädd för att öppna mig så. 

Jag har ju tidigare skrivit om att jag lider utav social fobi. Så då förstår ni att det är nästan omöjligt för mig att kunna klara av att stå ”naken” framför folk. Men nu tänkte jag endå dela en liten video utan bild på mig då jag sjunger. Det är redan rätt stort för mig.. 

Jag tittade för första gången på ”Så som i himmelen” hemma hos min syster i Sverige. Och efter det fick ”Gabriellas sång” en helt annan känsla hos mig. Tänk att jag inte hade sett den innan, helt galet ju.

Jag sjunger ute medan barnen leker 🤗


Jag önskar så att det skulle bildas en liknande kör som jag var med i förut. Där står jag inte i centrum men får endå sjunga. Och kanske jag en dag vågar uppträda med en solo sång… känns dock långsökt 😮

